Suchá pokožka

Suchá pokožka je snáď jedným z najväčších problémov väčšiny žien. Ja osobne som kedysi mávala jemne suchšiu kožu, ale po dennom natieraní sa krémikmi (samozrejme aj nočnými), som sa hravo tohto problému zbavila. Nejde o to, akú značku nočného krému máte, pokiaľ to nie je zrovna indulóna, tak každý udrží vašu pokožku príjemne hydratovanú počas celej noci. Je síce pravda, že niektoré sú drahšie, ale ak ich chcete vyskúšať, tak si budete musieť siahnuť hlbšie do peňaženky. Ak však zrovna na ne nemáte, tak vždy je tu jednoduchá pomoc od ferratum.sk ;). Pre mňa však platí zlatá stredná cesta, takže si nemusím kupovať krémy za niekoľko desiatok EUR, ale osobne mi najviac vyhovuje jedna nórska značka, ktorá nie je cenovo na tom až tak zle. Na vašom mieste by som najprv začala s lacnejšími krémami z drogérie, ak vám však nebudú fungovať, alebo nebudú príjemné, tak skúste niečo objednať cez vašu AVON lady. Ak ani tam nenájdete to pravé orechové, skúste zájsť do špecializovaných obchodov s prírodnou kozmetikou, a tak by ste si už určite mali nájsť ten váš, ktorý budete užívať do konca života. Nezostáva mi teda nič iné, len vám popriať veľa šťastia pri hľadaní, lebo viem, aké to je namáhavé, sama som to podstúpila, ale výsledok stojí za to! 🙂

Suchá pokožka

Leave a Reply

